ایران در مسیر بی بند و باری


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب ما خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه دانلود ستار و آدرس downloadstar.loxblog.com   لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. (توجه: لینکهای تبلیغاتی ثبت نخاهد شد. برای درج لینک تبلیغاتی در بخش تبلیغات متنی با مدیر سایت تماس بگیرید.)








آمار مطالب

:: کل مطالب : 177
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 54
:: باردید دیروز : 21
:: بازدید هفته : 54
:: بازدید ماه : 1392
:: بازدید سال : 2265
:: بازدید کلی : 621742

RSS

Powered By
loxblog.Com

تبلیغات
ایران در مسیر بی بند و باری
شنبه 13 دی 1393 ساعت 9:25 | بازدید : 310 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان،...دوستان گل کشور ما از نظر فرهنگی تاریخی و اعتقادی بسیار غزیست ک چشم جهانیان را از حدقه بیرون کشیده...اما در سالیان اخری بروز مشکلاتی این عقبه غنی رو تهدید میکنه ک یتوان ماهواره را بزرگترین تهدید ادانست و فرموده حضرت آقا:(دشمن در بامهای شماست....)  معید همین بیان ست....میتونیم این مسئله رو اینطور بیان کنیم ک مردم و دولت باید دستاشونو تو دست هم بگذارن و گامی بلند برای حفاظت از آرمانها و اعتقاداتمون بردارند....البته مردم یعنی من یعنی شما یعنی تک تک کسانی ک عضو خانواده بزرگ ایران هستند.....

این مطلب رو ک یکی از روزنامه های مشهور منتشر کرده و ب نوعی معید همین گته هاست رو بخونید و نظراتتون رو بگذارید.....

 

 

 

 

دیلی بیست (thedailybeast) در جدیدترین مقاله فرهنگی خود در مورد ایران، مطلبی را با عنوان "ایران در حال تبدیل شدن به یک کشور بی بند و بار است و آموزش انواع رقص در این کشور در حال رواج می باشد" گزارش داد: هر چند که طبق قوانین ایران رقص ممنوع است، اما در بسیاری از نقاط ایران به خصوص شمال تهران بسیاری از انواع رقص در حال آموزش می باشد.

 

 

دیلی بیست در این گزارش خود نوشت: در شمال تهران در بسیاری از نقاط مردان و زنان ایرانی جمع می شوند و آموزش رقص از جمله رقص باله و رقص تانگو می بینند.

در سال های اخیر کلاس های رقص در میان طبقه متوسط و غنی مردم به شدت رواج یافته است و مبالغ این کلاس ها نیز چندان ارزان هم نبوده و یکی از راه های تبلیغ این نوع کلاس ها در ایران فیس بوک می باشد.

 

 

بسیاری از جوانان در ایران، در فیس بوک کلاس های مخفیانه آموزش رقص را به یکدیگر معرفی می کنند و می توان گفت اکثر این کلاس ها در منازل و ساختمان های شخصی برگزار می شود.

 

 

دیلی بیست در ادامه نوشت: هرچند که ایران فاصله زیادی تا تبدیل به یک کشور بی بند و بار دارد اما باید گفت در حال حاضر بسیاری از کودکستان های خصوصی در ایران به کودکان سه ساله آموزش رقص می دهند.

 

 





:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: ایارن،بی بندو باری،عقبه،دشمنان،ماهواره،مسیر،بی بندو باری،رقص،روزنامه،دیلی پست ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: